1. Introduction: What is Political Philosophy? #ダルビッシュ #MLB

1. Introduction: What is Political Philosophy?



Introduction to Political Philosophy (PLSC 114)

Professor Smith discusses the nature and scope of “political philosophy.” The oldest of the social sciences, the study of political philosophy must begin with the works of Plato and Aristotle, and examine in depth the fundamental concepts and categories of the study of politics. The questions “which regimes are best?” and “what constitutes good citizenship?” are posed and discussed in the context of Plato’s Apology.

00:00 – Chapter 1. What Is Political Philosophy?
12:16 – Chapter 2. What Is a Regime?
22:19 – Chapter 3. Who Is a Statesman? What Is a Statesman?
27:22 – Chapter 4. What Is the Best Regime?

Complete course materials are available at the Open Yale Courses website: http://open.yale.edu/courses

This course was recorded in Fall 2006.・・・続きはこちら⇒1. Introduction: What is Political Philosophy?

ファイテン(phiten) RAKUWAネックX50 ハイエンド||| モンスターハンターモデル ジンオウガ 50cm 0215TG642253
ファイテン(phiten) RAKUWAネックX50 ハイエンド||| モンスターハンターモデル ジンオウガ 50cm 0215TG642253
価格:¥ 4,536



男のスキンケアについて。僕は今17歳なのですが肌が荒れるのが

[健康、美容とファッション|コスメ、美容|スキンケア]男のスキンケアについて。僕は今17歳なのですが肌が荒れるのが嫌なので、1年ほど前から、洗顔後には必ず化粧水と乳液を塗っています。ですが、ある本やサイト様々な雑誌などで、何もしないのが肌には一番いいと聞い たのでこんな若い内から、化粧水やらを塗っていることに不安を感じています。まだ若い為肌の修復力やターンオーバーの周期は早いと思うし、何のしない方が良いと思うのですが、皆様どう思いますか? ちなみに洗顔料は牛乳石鹸で。化粧水はハトムギ、乳液は豆乳イソフラボンを使っています。 ずっと前ですが、化粧水も石鹸での洗顔も辞めたら、肌がすごく乾燥し酷い状態になったことがあります。やはり石鹸での洗顔だけでもした方が良いのでしょうか?

中1・テストで1位を取りたい![学問・教育>学校>中学校]

中1女子です。 テストで232人中1位を取りたいです! 今は10位くらいで、少しづつ下がっているのでとても不安です。 特に理科社会が苦手です。 国語数学はかなり得意で、英検3級を持って…

浪人するために専門の予備校のある関西へ関東から1人で出てきました。 一人暮らしを始めて約…[ライフ>恋愛・人生相談>その他(恋愛・人生相談)]

浪人するために専門の予備校のある関西へ関東から1人で出てきました。 一人暮らしを始めて約1週間ですが心細くてしんどいです。 予備校で勉強している間だけは平気なのですが終わって…

村上佳菜子ちゃん情報

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 * が付いている欄は必須項目です